Spørgsmål og svar

Her på siden har du mulighed for, at finde svar på eventuelle spørgsmål, som måtte opstå når du handler hos Huset Haun.

Vi respekterer dit privatliv, så for en god ordens skyld vil vi pointere, at vi ikke misbruger de informationer du giver os. Informationerne er udelukkende til at identificere dig i forbindelse med køb på shoppen.

→ Firmaoplysninger

Huset Haun
Tebbestrupvej 67A
8940 Randers SV

Tlf: 61 204 206
E-mail: [email protected]

CVR nr:  38708295

Bank: Nykredit Bank
Reg nr.: 8117
Konto: 4548749

→ Levering

Vi har hurtig  levering – og sender typisk med Post Nord eller GLS med tracking.

Leveringstid: 1-3 hverdage

Fragtfri levering ved køb over 500,- kr
Fragtpris 59,- kr. ved køb under 500,- kr

Indpakning:
Vi pakker dine varer smukt ind. Skriv i kommentarfeltet ved bestilling, hvis du ønsker din varer pakket ind til gave.

Læs mere under handelsbetingelser

→ Betaling

Alle priser på Huset Haun er inkl. dansk moms og anført i DKK / Danske kroner.

Der kan betales på 2 måder:

  1. Betalingskort
  • Visa/Dankort, Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Debit, Maestro
  1. Mobilepay

Når du betaler med kredit kort skal der oplyses kortnummer, udløbsdato samt kontrolcifre.

Kontrolcifre.
Dette giver øget sikkerhed når du bruger betaling på internettet. Denne sikkerhedskontrol er indført for at øge sikkerheden ved internet betaling. Denne funktion er obligatorisk pr 01.04.2002. Kontrolcifre er et tre cifret tal, de sidste i en talrække der er trykt på bagsiden af langt de fleste betalingskort. Selv om du ikke har kontrolcifre kan du stadig handle på internettet. Men har du kontrolcifre SKAL de oplyses når du bliver bedt om det. PBS tjekker at oplysningerne om kortnummer, udløbsdato og kontrolcifre er fra samme betalingskort.

Sikkerheden.
Hos Huset Haun benytter vi et system som er baseret på den PBS godkendte cashcow software og benytter ssl-secure socket layer. Alle data gemmes stærkt krypteret i databasen så følsomme oplysninger ikke kommer ud. Endvidere gemmer Huset Haun ikke kreditkort oplysninger.

Læs mere under handelsbetingelser

→ Fortrydelsesret

Ønsker du at returnere dit køb:
Fortrydelsesretten er 30 dage. Vi skal have varen i hænde senest 30 dage efter den er modtaget. Fortrydelsesretten bortfalder, hvis varen har en defekt i form af alm. slid eller ukorrekt anvendelse mm.. I forhold til tøj, må pris/tøjmærket ikke være fjernet. Varen vil, i de ovennævnte tilfælde, heller ikke være omfattet af reklamationsretten eller nogen form for garanti. Vi bytter, hvis varen er i original emballage og mærker sidder i tøjet. Du henter blot en returlabel helt gratis via: Returportal link https://retur.pakkelabels.dk/husethaun. Du bedes sende retur til vores adresse. Husk at medsende faktura ved brug af fortrydelsesret. Vi returnerer beløbet senest dagen efter vi har modtaget din returvare. Beløbet der er betalt for fragt returneres ikke.

Husk at gøre opmærksom på ved køb hvis det er en julegave så vi kan medsende en bytteseddel.

Læs mere under handelsbetingelser

→ Garanti- og reklamationsret

Der ydes 24 mdr. mod fabrikationsfejl på alle varerne med mindre andet er nævnt i varebeskrivelsen af de enkelte varer. Reklamationsfristen omfatter fabrikationsfejl og mangler. Bliver varen defekt som følge af alm. slid og ukorrekt anvendelse er varen ikke omfattet reklamationsfristen eller nogen form for garanti.

Husk at medsende faktura, ved brug af reklamationsret.

Læs mere under handelsbetingelser

→ Oplysning om klagemuligheder

I tilfælde af at du vil klage over dit køb, skal du kontakte Huset Haun på mail [email protected] eller på telefon 61 204 206.

Hvis ikke vi sammen finder en løsning, kan der indgives klage til forbrugerklagenævnet på www.forbrug.dk.

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her – http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse [email protected]

Læs mere under handelsbetingelser

→ Andet

Denne side bruger cookies til at forbedre brugeroplevelsen og måle trafik på siden.

Evt. konkurrencer er ikke købsbetinget.

Læs mere under handelsbetingelser